سیدابوالحسن فیروزآبادی تأکید کرد که اینستاگرام پلتفرمی ویترینی است که با هنجارهای ما مطابق نیست و هر حرکتی که با هنجارها و ارزشهای ما مطابقت نداشته باشد، خطرناک است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی شب گذشته با حضور در برنامه تیتر امشب گفت: وضعیت فضای مجازی از نظر پیامرسانها یکی از حساسترین بخشها است. در کشورها پیام رسانهای اجتماعی ۵۰ درصد فضای رسانهای کشورها را به خود اختصاص داده اند و در پیام رسانهای اجتماعی مردم پیام رسان هستند. در کشور ما از نظر پردازش اطلاعات کاربران فعالی داریم.

در برخی پیام رسانها فالور میلیونی داریم فقط نکته نگران کننده پلت فرمها یا سکوهاست که هنوز بخش قابل توجهی از آنچه مردم ایران در روی آن پیام رسانی میکنند در سکوهای پیام رسان خارجی قرار میگیرد. برخی پیام رسانها حمایت شده اند، اما برخی مانند سکوی روبیکا توانمند بوده و به هیچ عنوان حمایت نشده و بیش از ۲۵ میلیون نفر از مردم از آن استفاده میکنند.
علیم...
ما را در سایت علیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 6:52