به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مصدومان زلزله استان کرمانشاه عیادت کرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این دیدار، امیر سرتیپ شاه صفی را همراهی کردند و ضمن عیادت از مصدومان زلزله کرمانشاه، از نزدیک در جریان مداوای مصدومان قرار گرفتند.
علیم...
ما را در سایت علیم دنبال میکنید
برچسب: فرمانده,مصدومان, نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 17:34