فرمانده نیروی زمینی از آمادگی این نیرو برای کمک به بهبود وضعیت منابع طبیعی کشور در حوزه درخت و درختکاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت هفته درختکاری که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت طبیعت و منابع طبیعی گفت: نیروی زمینی همواره به درخت و درختکاری و حفظ منابع طبیعی توجه ویژه دارد.
وی با بیان اینکه این کار با برکت ریشه در فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری دارد، افزود: نیروی زمینی اعلام آمادگی می کند تا در هر جایی که لازم باشد جهت کاشت نهال و کمک به منابع طبیعی و بهبود وضعیت طبیعت کشور حضور یابد
برچسبها:
ارتش,
منابع طبیعی
علیم...
ما را در سایت علیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: يکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت: 15:39