فرمانده نیروی هوایی ارتش وارد پاکستان شد

خرید بک لینک

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت سهیل امان همتای پاکستانی خود به اسلام آباد پایتخت این کشور سفر کرده است.

وی امروز دوشنبه 7 اسفندماه با همتای پاکستانی خود در خصوص موضوعات دوجانبه دیدار و گفتوگو می کند.

دیدار و تبادل نظر با دیگر مقامات عالی رتبه ارتش پاکستان از برنامه های امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به پاکستان است.


برچسبها: فرمانده نیروی هوایی, ارتش, شاه صفی

علیم...

ما را در سایت علیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت: 15:39

صفحه بندی